Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Tovább szárnyal a gödöllői focicsapat 2021-03-06 16:54:17 Százhalombattán is magabiztos sikernek örülhetett Hevesi Tamás társulata, amely egyre inkább kacérkodhat a dobogós pozícióval
Gödöllői focibravúr a veretlen éllovas ellen 2020-10-11 17:52:31 Hevesi Tamás szervezetten futballozó csapata egyetlen gólt szerzett, ám ez elég volt ahhoz, hogy legyőzze a Biatorbágy gárdáját